SofiaEriksson

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia Eriksson - 18 december 2010 10:56

Hej ! Nu har jag varitt vaken i ca 1 timma ! Och jag är fortfarande suuper trött ! Jusr nu sitter jag i mitt rum vid datan, mamma är ute med gimmi och pappa sover xP. Ska snart äta frukost och sen såå vet jag inte vad jag ska göra än.. Kanske kolla på tv, spela wii eller the sims 3. Vi får se :). Senare ska jag iaf åka och handla med mamma sen ska jag och pappa åka och köpa en julgran ! Eller om vi skulle göra det imorogn.... Aja och så ska jag ju kolla på narnia ! Och sen bara slappa heela dagen ! Snart jullov och julafton oxå :D ! Längtar till bådaa ! Okej vem gör inte det ?? Okej men nu så ska jag ta och käka lite frukost ! Hejdå !



                     

Försökte hitta en julgran som vi har haft men bilden var så mörk så det blev eden här från google :P  

Av Sofia Eriksson - 17 december 2010 21:00

Hej ! Nu har jag kommit hem från massagen för typ snart 2 timmar sen. Det var sååååååååååååååååå skönt ! Jag höll på att somna haha :P. Ni som inte har testat det borde verkligen göra det ! Dom masserar baksidan och framsidan av benen och armarna + händerna och sen ryggen och fötterna och sen huvudet. Det sista kanske låter konstigt men det var faktiskt jätte skönt ! Okej nu om rubriken : Imorgon visar dom Narnia - Prins Caspian (asså narnia 2) och Grinchen - julen är stulen samtidigt !! Åhh jag vill ju se bååda !! Men jag måste kolla på Narnia för jag har inte sett 2:an bara 1:an och jag ska se 3:an med mamma och pappa på söndag på bio. Så jag får se Grinhen en annan gång... Dom kanske visar den på måndag när vi ska göra jul pyssel. Då kan man ju kolla lite, kanske inte hela men lie iaf. Okej nu ska jag kolla på tv men jag tror inte det är nåt bra så kabske håller på med datan. Okej hejdå !!



    

Av Sofia Eriksson - 17 december 2010 15:06

Hej ! Nu har jag vart hemma en stund. Dagen har varit fett skön, bara hafr 3 ''lektioner''. Första timmen på matten så spelade vi schack (man fick jobba i boken om man ville) sen på svenskan så gjorde vi en haikuu dikt (stavning) och sista timmen kollade vi på film ! Det var ''Dom 3 musketörerna'' och den sööög !! Haha vi spolade fram filmen typ 20 minuter ;). Kerst var typ aldrig därinne ändå. Killarna höll på och ´hällde chips i Kristian och Alex mun och gjorde pappersflygplan och käka och sov och jag vet inye vad och tjejerna satt och höll på med mobilerna och prata och skratta haha :). Våran klass är fan bäst ! Föutom en tjej då (FATIMA !!) ! Usch jag gillar henne inte ! Hon gick och skvallrade till Kersti att vi satt och ''busade'' och inte kollade på filmen ! Jäkla sak asså ! :@ Blir fett irriterad ! Ska sluta säga hej till henne ! Haha :P. Okej men sen stack vi hem och klockan fem idag ska jag få helkropps massage :D !! Såååå skööönt !! TACK MAMMA !! Hon köpte det till mig ;D. Jag vet inte varför heller :P. Aja men nu ska jag checka några bloggar och andra sidor och sen göra... något haha vet inte vad än men vi fåår see ;) Okej hejdåå !! Bloggar efter massagen, innnan om jga hinner !

Av Sofia Eriksson - 16 december 2010 19:37

Hej ! Idag har varit en jätte kul dag ! På morgonen skulle vi åka till Vilsta och åka pulka och jag, michaela, Qui, melissa, jessica och pernilla åkte tillsammans haha det var jäätte kul ! :D. Haha. Aja men sen hade vi lektioner. Haha konstigt vaa ?? ;) Okej det var okej lektioner. Okar inte berätta mer om det nu. Sen gick jag Qui och Jessica till ica och köpte fika tills imorgon (vi ska kolla på film sista lektionen). Vi börjar annan tid oxå meen kan inte komma ihåg troor det var nej jag kommer inte ihåg, får ringa jessica sen. Men nu kollar jah på vänner och sen ska jag se Vampire Diaries ! Sen duscha. Och en sak som är jätte skönt nu är att vi kommer inte ha några prov eller läxor på typ en månad nu :D. (Vi har inget mer tills vi slutar som typ är om en vecka (lite mindre) och sen börjar vi ju inte skolan igen förns 11 Januari och det är ju typ nästan 3 veckor eller 2, och sen fösta veckan i skolan har vi inget prov. Så typ en månad och det är SUPEER SKÖNT :D !! Haha :P. Okej men ska kolla på tv nu hejdå !


PS. 6 dagar eller 3 skoldagar kvar tills jullovet börjar !
8 dagar till julafton !

Typ 2 veckor tills nyår !

Av Sofia Eriksson - 15 december 2010 21:53

Hej ! Först och främst vill jag bara säga förlåt för att jag inte bloggat sen i måndags men jag orkade inte efteråt och på kvällen blev jag typ sjuk men gick till skolan på tisadagen men gick hem på hemkunskapen. Jag mådde illa och hade typ feber och aa så så jag orkade inte blogga. Men jag gick till skolan idag även fast jag inte mår så bra än men jag var tvungen att köpa julklappar efteråt. Och nu har jag hittat till alla :D. Jag mår fortfarande inte jättebra så det blir ett kort inlägg. Men jag hade kul på stan men det var kalltt ! Imorogon ska vi vara i vilsta på hälsan och åka pulka och det ska bli kul haha :P !! Okej men måste gå nu så godnatt !

Av Sofia Eriksson - 13 december 2010 16:42

Hej ! Nu sitter jag här med töntarna, asså melissa och jessica ;). Idag var det Lucia oxå ! Vi började halv 10 och sen på lucia, det var helt okej. Jätte skön dag idag ! Massa bra saker. Har lite ont i huvet så bloggar mer sen hejdå !

Av Sofia Eriksson - 12 december 2010 18:20

Hej ! Just nu har jag huvudvärk, magont och ont i ryggen. Jätte kul va ?? Nej. Men jag längtait vilse på fredag klockan fem för då ska jag få en helkropps massage !! :-D det ska bli såå skönt !! Men just nu så sitter jag i vardagsrummet och bloggar med pappas mobil. Och har tråkigt. Vet inte vad jag ska göra. Inget bra på tv. hållt På med datan lite för länge. Okej men ska ligga i soffan och spela spel på pappas mobil nu såå hejdå hörs sen tror jag !! Annars godnatt. Och påminnelse till alla i klassen glöm inte fika och att vi har sovmorgon till halv tio !!

Av Sofia Eriksson - 12 december 2010 13:12

Hej ! Nu har jag precis varit ute med Gimmi (min hund) ! Jag gick upp kvart över 12 och gick ut med henne typ 20 i 1. Egentligen skulle min pappa gå ut med henne men han mår inte så bra så då gick jag ut med henne eftersom mamma jobbar. Men det är bara roligt att vara ute med henne ! Hon blir så busig när vi är ute, hon sprang och drog av vanten av min hand i farten när hon sprang förbi mig haha :P. Men hon är lydig oxå vilket är skönt, jag gick förbi en man och 2 hundar, han var typ tvunegn att gå av stigen när vi kom för att hans hundar drog så mycket medans jag och gimmi bara gick förbi och hon kollade bara lite på dom. Aja men nu ska jag hålla på med datan och sen ska jag egentligen till lovisa och jonas men jag ska försöka övertala mamma när hon kommer hem att jag ska få slippa, jag träffade dom faktiskt igår. Pappa sa att jag fick men man vet inte vad mamma säger. Jag har faktiskt ingen lust alls att åka till dom. Okej men ska kolla någras bloggar och andra sidor nu så hejdå !
        

Dom 2 översta är nu när Gimmi är stor, en med busan och en i skogen, dom 2 understa är när hon är en liten valp och träffar Tussan (min förra katt, hon är tyvärr död nu :((). Men visst är hon söt :) Både som valp och vuxen, busan och tussan är oxå söta såklart !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards